Szalona promocja w Rossmannie - co kupiłam i dlaczego.

Wielka i szalona promocja w Rossmannie już się rozpoczęła - jesteśmy na półmetku z czego się bardzo cieszę bo to co się tam dzieje przekracza wszelkie granice!
Nie nakręcałam się za bardzo na zakupy, miałam kilka typów, które chciałam upolować, ale na szczęście pomogła mi w tym koleżanka, a resztę dokupiłam przypadkiem. Bez stania w kolejkach, bez pchania się, bez wyrywania sobie produktów itp., stwierdziłam, że jeśli czegoś nie dostanę to trudno kupię w normalnej cenie, przecież to nie majątek :).
 
Kosmetyki, które ja kupiłam.
 
 
Dlaczego one.
 
Otóż czekoladkę - Rice Powder - czyli puder ryżowy, który utrwala makijaż i zapewnia matowy efekt skóry chciałam sprawdzić, podoba mi się też jego forma opakowania, jest ładna i estetyczna (bardzo lubię kartonikowe opakowania) + ładnie pachnie, oraz rozświetlacz - Gold Highlighter, jego w planach nie było, ale że było ich mnóstwo na półce, a ja nie mam żadnego w tak złotym odcieniu - zabrałam do koszyka :)
Oba produkty marki Lovely.
 

 
Dalej ko koszyka wpadła płynna pomadka Lovely - K*lips (numer2), to już moje drugie opakowanie, z którego jestem zadowolona, oraz zwykła czarna kredka do oczu - Eye Liner również z tej samej marki - czarnych kredek do oczu nigdy dość ! :)
 
 
Na koniec wpadł mi w oko kryjący podkład z marki Rimmel - Lasting Finish, ale to tylko dlatego, że odcien jest idealny - bardzo jasny, wręcz porcelanowy, bardzo trudno znaleźć mi dobry kolor podkładu, wszystkie są za ciemne, ten jest idealny :) zobaczymy jak się sprawdzi - daję mu szansę :)
 
 
 
To tylko tyle, dla mnie aż! mam całe pudło kosmetyków, dlatego wstrzymuję się jak mogę, ale nie zawsze mi się to udaje! :)
Jak promocja u Was ? :)
Y.

47 komentarzy:

  1. U mnie podkład i dwa korektory, ale wpadła też konturówka do ust :-) ładna czekoladka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie białej czekoladki już nie było ;) Uwielbiam K'Lips :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten puder ryżowy - ciekawe czy się będzie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład z rimmela bardzo lubię ;) a rozświetlacz lovely to klasyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładu jestem najbardziej ciekawa, zaraz zaczynam testowanie :) ❤

      Usuń
  5. Też kupiłam K Lips, ale nie jestem zadowolona. Zbyt wysusza i ściąga usta. A podkład z rimmela mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że masz niemiłe doświadczenia z K*lips, u mnie na szczęście wszystko w porządku :) ❤

      Usuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego pudru ryżowego :) Ja kupiłam kilka sprawdzonych już kosmetyków Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja już kolejny raz nic ;)
    Puder ryżowy też mam od Wibo, ale jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Puder ryżowy wygląda ślicznie, ciekawa jestem jak się sprawdzi :) A ten rozświetlacz u mnie sprawdza się super

    OdpowiedzUsuń
  9. Omijam szerokim łukiem, póki mam żarcie dla kota ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam tylko 4 kosmetyki,3 zaplanowane,1 spontanicznie :D
    Wśród nich tusz do rzęs,podkład,złoty rozświetlacz ten co Ty,plus spontanicznie szary eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również kupiłam ten rozświetlacz;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rozsądne zakupy :-) Przede mną dziewczyna wydała 200 zł ale tak naprawdę bardzo łatwo jest wydać przy tej promocji taką kwotę. Na instagramie widziałam paragon na prawie 450 zł :-D Ja również staram się ograniczać w kolorówce. Te promocje są dwa razy w roku więc niema się co rzucać na wszystko ;-) w końcu kolorówkę zużywa się stosunkowo wolno ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam paragony za 400 zł :) byłam w niezłym szoku!!

      Usuń
  13. Ja nawet nie weszłam do Rossmanna. Niczego nie potrzebuję, a pewnie promocja za jakiś czas znowu się powtórzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool post, dear! I like this products <3
    I will be happy with the friendship of blogs and mutual subscription ♥ (I signed up for your blogger)
    My blog >> Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie kupiłam nic na tej promocji, po prostu na razie niczego z kolorówki mi nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Biała czekoladka bardzo kusząca, mam na razie sporo pudrów, ale wypróbuję, jak zużyję :) Ciekawi mnie też ta pomadka Lovely K*lips, muszę sprawić sobie kilka zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie brałam udziału w promocji w Rossmanie, byłam rozczarowana zachowaniem ludzi i poszłam do innej drogerii, gdzie tez była promocja - 50 %

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się czaiłam na te K lips, ale nie było już niczego :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Roświetlacz miałam w srebrnym kolorze i pokochałam go :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem bardzo ciekawa tej pomadki z Lovely,bardzo dużo osób ją sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że zakupy udane :) Ten rozświetlacz z Lovely ma śliczny odcień, miałam go kiedyś, ale oddałam siostrze :) W sumie to znów bym go mogła kupić, tylko u mnie w szafie Lovely ciągle braki, nawet jak nie ma promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Klips i ja miałam ochotę, ale już nic nie było. No i rozświetlacz z Lovely jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne nowości u Ciebie zawitały. Klips mam i jestem z nich bardzo zadowolona, świetne matowe pomadki za grosze. Ja nie zaszalałam, ale mam ochotę odwiedzić Rossmanna jeszcze jeden raz :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy ;) ja się nie skusiłam na kompletnie nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Promocja troszkę zrobiła z ludzi zwierzęta. Zachowywali się paskudnie, a w sklepach zostawiali syf.
    Ja u mnie znalazłam jeden kolorek tej pomadki - kolor Lovely Lips czy jakoś tak.
    Musiałam prosić też chłopaka, żeby poszukał u siebie w mieście kolorku Milky Brown i znanego żółtego tuszu do rzęs z Lovely. Na szczęście udało mu się. Sukces! I już dziś dostanę w swoje ręce te perełki ^^
    Świetne rzeczy kupiłaś! Widać, że promocja się udała ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ludzie poszaleli po prostu ...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Zakupy dość minimalistyczne, brawo! Ja byłam raz w Rossmannie podczas promocji, ludzi akurat nie było zbyt wiele, ale na pułkach pustki. To co zostało nosiło wyraźne ślady otwierania i miziania.

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety ja nie moglam skorzystac z promocji ale moze nastepnym razem :) podoba mi sie ten czekoladkowy puder ryzowy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez skusiłam się na kilka wypróbowanych produktów ,ale zamówiłam przez stronę żeby uniknąć dzikich tłumów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nawet nie zapisałam się jeszcze do tego klubu Rossmann. Korzystam tylko z karty Rossne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam róż z Lovely i napewno jeszcze sobie kupie rozświetlacz..

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo super zakupy. A ja nawet zapomniałam o tej promocji, ale w sumie chyba nie mam nic teraz do kupienia pilnego ;D

    OdpowiedzUsuń