Wygrana u Czarownicy ;-)

Witajcie ;-) Uwielbiam zaczynać dzień od niespodzianek, zresztą która z nas tego nie lubi ? ;-)
Dziś właśnie zaczęłam dzień w taki sposób, a mianowicie od przesyłki dostarczonej przez listonosza. Dotarła do mnie wygrana od Czarownicy, brałam udział u niej w konkursie na blogu, i ku mojemu zdziwieniu zajęłam III miejsce ;) bardzo mi miło!
 
 
 
Ucieszyłam się niezmiernie ponieważ wygraną jest jedna z prac Czarownicy, które od pewnego czasu podziwiam. Otrzymałam cudowny notes, na który się napatrzeć nie mogę i piękną kartkę z gratulacjami.
 
 
 
 
Kolejną miłą niespodzianką były również upominki, które znajdowały się w paczce ;-) fajne drobnostki, takie jak pomadka, lakier do paznokci, słodkości, herbatki ...
 
 
Bardzo miłe rozpoczęcie dnia ;-) Kochana dziękuję Ci bardzo za cuda wykonane przez Ciebie!
Jeśli chcecie podziwiać prace Czarownicy to zapraszam na jej blog: http://www.malymiszmasz.blogspot.com - naprawdę warto !
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I mam pytanie do Was, chciałabym również dzielić się swoją pasją jaką są książki i wszystko co z nimi związane, mam bardzo dużo do powiedzenia na ten temat. Oraz czasami swoim życiem i innymi sferami niż kosmetyki. Mam dylemat czy wplatać to tutaj, pomiędzy posty kosmetyczne czy założyć drugiego bloga na całkiem inny, odrębny temat! ;-) Pomóżcie !
Y.

22 komentarze:

  1. Świetna wygrana! widziałam to rozdanie ale niestety nie brałam tym razem udziału , notes jest naprawdę ekstra , gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za tak uroczego posta :* cieszę się, ze rzeczy Ci się podobają..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka miła niespodzianka Cie spotkała, ładne rzeczy, i pewnie smakowite ( herbatki ) :)
    Dopiero trafiłam na twojego bloga, ale uważam że lepiej pisać tutaj, także o książkach, czy o różnych rzeczach prywatnych... Wszystko w jednym miejscu będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny notes!! Też bym się cieszyła z tak przyjemnego upominku :-))) I czytałam Twoją pracę Martunia, świetna!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyznaje się do mojej twórczości ;) za bardzo się wstydzę! ale dziękuje;*!

      Usuń
  5. ja proponuje wplatac , bedzie ciekawie ;-)
    gratulujeee;-)
    miła ta czarownica ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, notes faktycznie zjawiskowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Notes jest absolutnie rewelacyjny, wow:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje ;) notes jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie gratuluję super notes

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam:)! Każdej z osobna! ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo! Od razu mówię, że herbatki z Rossmanna są pyszne :D

    OdpowiedzUsuń